onsdag 18 mars 2009

Vaaaaarmt värre.....

I dag har det varit hur varmt som helst, så på förmiddagen när det regnade så for vi å köpte en vårjacka till Axel och en Kepa. Nu har vi ätit och om en stund blir det vår 3kms runda, tror att jag ska springa lite, så får vi se hur kroppen tar det.
I morgon är det kyrkis, och på fredag funderar jag på att åkat till zooo...
Men jag hoppas att det blir lite sämtre väder någon dag för jag måste städa å tvätta någon dag också, å när det är fint så vill man ju inte vara inne.
Axel har fått ett par vattenpistoler och det är det roligaste han vet just nu , att spruta vatten på mig.
ÅÅÅ...idag när jag skulle köpa en kepa åt Axel så tog jag en i storlek 2-4år, men den var för liten så det fick bli en 4-6år hahahahaha.......mr bigg......

Fru waltercity

Inga kommentarer: