onsdag 25 mars 2009

Puhhhh.....

La Axel,Klippte mig kl 10.oo , lagade lunch , åt, for till badet, hem igen , iväg och stooorhandlade, hem igen, plocka in alla varer, laga middag, åt, plocka undan,,,,och nu äntligen sitter jag här i soffan.
Men grejjen är den att jag tycker mig känna en spännande doft, från Axel.
Pontus ringde precis och sa att han ville att jag skulle hålla Axel uppe till kl 2000 så han hinner träffa honom.
De där två är såååå kära i varandra, det är bara Pontus som gäller för Axel.
Och igår sa P att han längtade efter Axel nästan hela tiden, och det kan jag förstå att han gör så mycket kärlek han får av A hela tiden.

Nu är kl 21,16 å P är inte hemma än, stackarn. Undra hur trött han är nu på en skala, och hungrig.
Det är ju rena vansinne att jobba så sent utan mat.
Nu tror jag att jag ska gå å lägga mig å läsa lite.

Goood natt
Jag tänker på er alla där hemma, och längtar efter er.

Fru Ensamfru

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar efter dig också......