onsdag 11 mars 2009

I dag är det inte roligt.....


Essvik. Visst längtar man till sommaren nu?






Regnar ute, Axel snuvig, Caisen sjuk, Mamma sjuk, Agnes sjuk.

Hur ska man kunna lära gammmmla hundar att sitta?????
Min svärmor jobbar för mycket, hon borde vila, men näääääää...... det är omöjligt att få henne att varva ner. Ni förstår min svärmor jobbar året om och när hon har semester då är det inte semester för henne iaf. för då har hon huset fullt med människor, att hon sedan har ett hus som är som ett slott och kräver massor av arbete gör ju inte saken bättre.

Men nu måste jag hämta Anna på skolan, så hon slipper gå i regnet hem.

Viktoria

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja ååå vad jag längtar till sommaren, jättemysigt kort!!

Anonym sa...

grattttttttiiiiis på namnsdagen viktoria!!!!!!

Viktoria sa...

Tror jag det , är det inte du som äter kräfter året om?

Viktoria sa...

Tror jag det , är det inte du som äter kräfter året om?

Agnes Wilhelm sa...

nu skriver du om caisen också.. inget om mormor. tycker du mormor brukar ha semester? näää precis...

Viktoria sa...

hahahahaha......mamma har aldrig semester hennes högsta önskan är nog att få en , tror jag

Anonym sa...

Jo men det är sommaren som drar i en med det där kortet, kräftor är ju aldrig fel hehe