torsdag 26 mars 2009

God kväll

Sitter nu här och har nyss tittat på American Idol, men jag blir såååå irriterad för det är säkert 40min reklam av 60min, å då överdriver jag inte. Så jag tror att jag ska bojkotta detta program.
Men det är väl för att det är sååå otroligt många som tittar på det. Igår var det 38 miljoner som hade ringt och röstat, helt otroligt. Man skulle ha varit den som kom på detta program då hade man nog inte behövt göra så mycket mera här i livet för att tjäna pengar.
En annan sak som är bra nu är, att jag tänker inte ens längre på att dom talar på Engelska på TV.

Sedan är jag så glad för idag så rammmmlade massvis med hår av mina ben, tjohooooo... det funkar. Började på att bli lite orolig att det inte skulle funka. för det har ju gått 1,5 vecka nu sedan den första behandlingen. Men fortsätter det så här så behöver jag inte många behandlingar till.
Säkert 30% har rammmmlat av nu.
Längtar tills nästa behandling så kanske man slipper att stickas så mycket.
Eftersom jag måste raka mig var tredje dag nu när man är under behandlign så sticks det hela tiden.

I morgon så ska det bli varmt 8grader och på lördag 13grader, så efter denna vecka lär det inte vara mycket snö kvar på våran bakgård. Sedan är det bara att vänta på att det ska torka upp så man kan vara där med Axel och leka istället för på framsidan.
Det ska även bli såååå cooolt när poolen är igång, tydligen så är det väldigt varmt här på sommrarna och regnar nästan ingenting , så det kommer nog att vara skööönt med egen pool.
Men vi ska fixa ett staket runt för jag är sååå himmla rädd att Axel ska ramla i.

Och Anna har fortfarande Feber, jag får hoppas att hon blir bättre tills i morgon för annars så kanske vi måste ringa farbro Barbro , och kolla symbalerna på henne.

Idag har det verkligen varit en diet dag , beagel till frukost, hamburgare till lunch, och pizza till middag, därimellan lite choklad ägg. Men på måndag så ska jag ta en 4dagars igen med soppa.

Nej nu måste jag gå å läsa lite bok igen å sova , är ganska trött , Pontus somnade som vanligt när han skulle natta Axel vid 1930 tiden.Men det behöver han , så han får vila hjärnan lite.
Men idag var han som vanligt iaf. dvs. världens snällaste underbaraste make, så det var ju skönt.

Fru Wallerstad

Inga kommentarer: