tisdag 17 mars 2009

Tisdag å soooool.

Idag skiner solen igen och det ska bli jättevarmt idag , så jag skippar kyrkis idag och så är vi ute istället, för Axel tycker att det är såååå roligt att vara ute.
Fru Fundersam och Johan ska vara med oss idag , kanske gör vi en liten utflykt till någon lekpark här i närheten och tar med lite fika.
Nu vill jag bara ha vår så att det blir sommar så att jag får träffa Agnes, åååååå...jag längtar sååååå efter henne just nu. Men nu är det ju bara 3mån kvar, tjohoooo!!!!!!
Och förhoppningsvis så far vi iväg på någon semester innan, OM Pontus får ledigt, vilket kan vara svårt, men vi håller tummarna.
Jag vill åka till Orlando och Disney World innan Anna sticker hem.
Sedan hoppas vi ju på lite besök, så vi kan fara till Niagara Fallet.
Och Kanadas största Tivoli finns ju här och det öppnar den 16Maj, å det vill man ju inte missa.
Och Pontus ska ju på UFC i April.
Och idag är det dax för min första behandling med laser på benen, det ska bli sååå spännande.
Enda nackdelen är att man inte får sola benen på ca ett år nu. så det kommer att bli långklänning och tights hela denna sommar. Men vad gör man inte??????

Igår gick Anna å jag på en snabb prommis på ca 3km, målet är att jag ska springa den sträckan snart, om allt går som jag vill.
Försöker även att hålla min diet, vill fortfarande gå ner 5kg till.

Nu är det dax att köra Anna till skolan.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: