måndag 23 mars 2009

cyklar

Har nu varit å tittat på cyklar, men jag hittade ingen som jag skulle vilja ha, så det får bero ett tag till. Men det slutade ändå med 98dollar , på ingenting.
Blöjor,skor till Axel , en t-shirt, lite påskprylar, bröd, en tidning, mjölk, matlåda i plåt till Axel.
Kritor att rita med på asfalt,mm.
Jag skippar bibblan idag för jag tror att Axel kommer att vilja sova snart , vi går ut istället på eftermiddagen när det har blivit lite varmare.
Jag å Pontus handlade nya skor igår , Pontus sa att hans nya skor satt perfa, och han behöver verkligen ett par skor som sitter bra då han har så ont i sina fötter och rygg.
Själv köpte jag ett par träskor men med gummisula och brunt läder , både Anna och Pontus tyckte att dom var jättefula, å jag tyckte att dom var super coola, för att inte tala om hur skön de är.
Vi var på Winners å handla de dem, först tyckte jag att det var jobbigt att att handla där för det känns som om det är en enda stor röra där , för där har dom alla kläder i storlekar d.v.s. st.40 på en ställning o.s.v. dessutom så har dom märkeskläder där för billig peng och inte särskilt många av varje ibland bara en.
Men nu har jag lärt mig systemet och börjar på att uppskatta den för nu ser man ju alla kläder i rätt storlek på ett å samma ställe och behöver inte gå runt i butiken.

Viktoria

Inga kommentarer: