torsdag 26 mars 2009

Ibland ska man ha tur

Idag efter kyrkis så for vi en snabbis till Fair Wiew , och handlade träningsbyxer åt Axel och en till kepa, så han kan byta lite.
På vägen hem så ringer jag till Anna för att höra om hon vill ha en hamburgare , eftersom hon inte är sugen på någon mat just nu när hon är sjuk.
Men iaf. så beställer jag till oss alla tre, på drive inn , men när jag kommer fram till luckan så är kortmaskinen trasig. Så då får jag allt gratis, tjohoooo!!!!!
Man är inte van att få saker gratis, åååå allt som är gratis är gott.

Jag tänkte beställa tid idag och göra en tandundersökning, här har man rätt till en undersökning i halvåret, gratis Tjohoooooo!!!!!!!! Så jag tänker göra det varje halvår.
Tänkte även passa på att bleka tänderna , efter 25års rökning så är dom ju lite gula.
Det är sååå skönt att inte tänka på cigg hela tiden , fast jag måste ju erkänna att jag feströker.
Men jag hoppas att jag även kommer att sluta med det en dag, i lördags så var vi på middag och då gick det ju bra , jag tänkte inte ens på det, för det var ju inte någon annan som rökte heller.
Men iaf så trodde jag aldrig den dagen skulle komma när jag inte skulle tänka på cigg hela hela tiden. Ibland dyker tanken upp men inte är det som förr.
Men om jag känner mig rätt så lär man tjuvröka när svärföräldrarna kommer hit.
För då är det så mysigt att sitta med dem å surra ute, kanske ta ett glas vin , svårfar ska få ha ölkväll, och så ska vi grilla,åååååå vad jag längtar.
Jag vill ha ett datum så att jag kan få ha nedräkning tills ni kommer.

Fru Walterstad

4 kommentarer:

Anonym sa...

kollar biljetter stockholm/Canada
då får vi frågan om slut destination??
är det inte Canada???

Viktoria sa...

jo det är det får jag hoppas.
Montreal nästa, tjohooooo

Anonym sa...

FAIRVIEW !!

Viktoria sa...

tack Anna för din rättning