söndag 15 mars 2009

Hamburgare, wingum, pasta ,köttfärssås, mm mm

Japp det var den dieten det, hmmm..... Ja det är väl bara att sätta igång i morgon igen då, puh...
jag som var såååå nöjd med mig själv, åååå det är ju såååå jävla tråkigt att svälta.
Varför innehåller allt man tycker om äta fett, å varför vill jag alltid göra saker som är äckliga eller olagliga, eller är dåligt helt moraliskt.
Det är tur att man har en spärr som säger vad som är rätt eller fel.
Men tänk om man skulle sakna den spärren, undra om det skulle vara härligt.
Att få stjäla det man ville ha , att ljuga om det inte passar en, köra som en dåre, inte betala tv:licensen, skita i att tvätta sig, och knarka när man blev gammal, äta bara dåliga saker.
Ja listan kan ju göras hur lång som helst......Men jag höll på att glömma en sak, tänk att alltid tränga sig före i alla köer.
Min pappa , han är så solidarisk , att när han ska handla så tar han både dålig frukt och bra frukt för han tycker att man ska hjälpas åt att ta det dåliga så inte det är någon stackare som bara får dålig frukt.
Och om någon inte betalar tv-licensen är nästan för mycket för honom att klara av.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: