fredag 13 mars 2009

Fynd!!!!!!!!


Tänk när jag hittade den där vita kistan och byrån, så var det ju lite saker i den vita kistan, b.l.a. hinkar å spadar mm åt axel.
Men det var även några racketar med som jag slängde åt sidan på en gång när vi kom hem , och glömde sedan bort dem.
Men så var Pontus ute å tvättade bilen i går, och fick syn på dem i garaget, då visar det sig att det är ett jättefint träracket , perfa till Pontus då han är med i Riktiga mäns träracketförening.HAHA.....

Sedan har jag upptäckt att de flesta män här i Amerikat knippsar sig där nere , efter dom har fått det antal barn som dom vill ha. T.o.m. Dr Phil har gjort det.
Men nästan alla tjejjer på kyrkis har tvingat sina män att göra det, och när jag frågar varför och tänk om ni vill ha flera barn senare , så svarar dom.
Att det är inte mer än rätt att männen får göra det eftersom det är vi kvinnor som föder barnen,
och alla verkar så säkra på antalet barn som dom vill ha. Men säger jag då , tänk om ni/ dom ångrar sig och vill skaffa flera barn, om dom tex skiljs och han träffar en ny som han vill ha barn med.
Men serru då är det tydligen bara att operera tillbaka det som det var. -Men är inte det väldigt smärtsamt? frågar jag då. Jooooooo....det är det ju , men det är tydligen bara rätt åt dem isf.
Så nu förstår ni att dom tycker att jag är konstig som tycker att det är kul att Peter har fått barn.
Såååå Svenska män har det allt bra bra ändå.

Och idag skulle jag ju på lunch till Anette , men eftersom hennes son har haft feber hela natten och även nu på morgonen så avstår jag lunchen idag , jag äter ju ändå bara soppa.
Jag vill inte att Axel ska bli sjuk till helgen för han är redan lite snuvig. För ev. så ska vi fara å åka traktordäck i backe med lift.
Och så tänkte jag fara på zoooo igen , och visa Anna alla djuren.


Hoppas att alla får en bra helg.

Fru Willer Wall

Inga kommentarer: