fredag 27 mars 2009

Ibland ska man ha tur ofta.

I dag när jag ringde till min tandis för att beställa tid för koll och blekning så frågade jag för säkerhets skull hur mycket blekningen kostar, och då sa hon att den kostade 695dollar ,
Men när jag var där förra vecka å frågade så var det fullt i kassan med folk och just då kom tandis själv ut , hon som äger det, och frågade om hon kunde hjälpa till, så jag frågade henne vad det kostade och hon sa 480dollar trodde hon.
Så jag sa det till hon i telefonen, så hon gick och frågade, och hon hade sagt fel till mig , men hon skulle göra det ändå för det priset eftersom hon hade sagt det. Tjohoooo!!!!
Det samma hände när jag skulle beställa laser för benen då sa de också fel på typ 165dollar per gång, så nu behöver jag bara betala 200dollar där per gång.
Kanske ska jag köpa en lott , eller är det att gapa efter mycket och missta hela stycket.

Egla ringde precis så vi ska gå ut å gå här på eftermiddagen, sedan kunde hon vara barnvakt när jag skulle till tandis på tisdag och onsdag , tjohoooo!!!!!
Nu är det bara Doktorn kvar som ska ringa till mig , vi måste nämligen skaffa en familjedoktor, för jag måste kolla min svanskota , och min migrän, för det blir inte någe bättre nån gång.
Så jag hoppas att dom ringer idag och att det inte är allt för lång väntetid.

Nu kommer Frissan Elisabeth hit, såååååå...
Vi höch...ha´re....

Viktoria

Inga kommentarer: