onsdag 25 mars 2009

Onsdag 08.34

Igår var vi å såg på Knowing, jag vet inte hur det stavas. Men filmen var både bra å dålig , jag tyckte att den var bra för dom hade tänkt på någon nytt, typ att se på gud med änglar på ett annat sätt än vårat. En mera vetenskaplig religion. Ja ni får titta på den själv för det är verkligen svårt att förklara denna film.

Snart kommer min frissa hit och ska klippa mig, så jag tänkte försöka att söva Axel först så man får sitta ifred.
Sedan blir det badhus med Egla och Cheron.

Anna är fortfarande sjuk och hade feber i natt så hon blir hemma idag med.

Måste även fara å handla idag, det är heeelt tomt i kylen. Men det är ju sååå tråkigt och dyrt, men men det måste göras.

Fru Hemmafru

Kul med så många kommentarer, skriv på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

idag har vi köpt resväskor,så nu är det på gång.
kram svårfar

Viktoria sa...

jag är så lyyyycklig , jag är sååååå lyyycklig.........mmm.....la la la....
Tjohoooo!!!!!
Äntligen!!!!!
Yeeees....oh oh oh ........
Hurra!!!!!va bra....
Jipppppppie........