måndag 23 mars 2009

god morgon måndag

I dag är det kallt ute -11grader nu på morgonen , men det ska bli varmare fram på dagen.
Denna vecka ska det bara bli varmare å varmare varje dag som går, sköööönt. Så på fredag så skulle det bli 11grader varmt. Solen strålar som vanligt från en klar blå himmel.
Ska nu snart köra Anna på skolan och Axel sitter å tittar på tecknat på franska.

Funderar även på att åka å titta på cyklar och vagn idag , skulle så gäran vilja ha en så man kan cykla på alla fina cykelvägar som finns här. Tyvärr så har jag ingen erfarenhet av vagnar men jag inbillar mig att det ska vara bra så kan Axel sitta där och så kan man packa med sig fika mm.

Sedan så måste jag börja på att planera för om det kommer främmande , göra iordning rummet där nere och fixa hit en som lagar duschen där nera så man får varmt vatten också.
Jag har även lånat hem lite böcker om vad man ska åka å titta på när man är här i Kanada.

Fru Waltercity

Inga kommentarer: