måndag 9 mars 2009

Ska snart hämta Anna på skolan, men.....



Här är iaf våran dammmmmsugare, Pontus har nu lagat det genom att knyta fast sladden i handtaget, så den korta sladden har nu blivit mycket kortare, men å andra sidan slipper man stå på sladden nu. Min man han kan han..........
Jag blev så glad när han sa att han hade lagat den, men det var kanske inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men , men......

Här är golvet nere i källaren , som ni ser är det ett nytt fint golv.
Men hur i hela h vete är det möjligt att få sådana springor å dessutom på flera ställen. Jag fattar inte ??????
ÅÅÅÅ... det är ju inte direkt små springor heller.






Nääää...jag förstår inte detta , ser man inte detta när man lägger in det???????? Å hur försvarar man det för husägarna ??????
-Det är bra för ventilationen.
- Det ska ju ändå ligga en matta här eller hur?
- Det saknades en bit , så för att ni skulle slippa köpa ett paket till så fixade jag det, men ni behöver inte vara rädd, för det syns nästan inte då jag fördelade springorna på golvet.


Här är våran vårdcentral, lite annorlunda än sundsvalls vårdcentraler
Men man ska inte låta sig luras av det yttre.

Fru Waltercity

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror det är ventilationssjäll
för golvvärmen.

Anonym sa...

jag håller med...

Anonym sa...

det var nog ett riktigt och bra
konstanterande BOB,
den där svårfar vekar ha huvudet på
halsen.

Anonym sa...

DU anonym,,vad konstaterade du???
att ventilationsspjäll stavas
ventilationssjäll......
skärpning.

Anonym sa...

nu ska ni inte hetsa upp er,
ta en toy,,,förexten svårfar har rätt!!