lördag 14 mars 2009

2-2

Solen skiner ute , och Axel å jag vill åka på zoooo nu, men då blir det förlägning i hockey, någonting så meningslöst. För förlorar dom nu så är det ju en ny turnering nästa år , å nästa år.
Det är ju inte så att det är världsviktigt direkt. Jag menar , det är uppehåll på några månader å så börjar det om igen, och under de månaderna så flyttar man bara runt spelarna lite mellan lagen.
Nej det hade varit mycket kulare om spelarna i varje lag kom från orten dom spelade i, och om det inte var varje år.
Att vuxna kan ta detta med sådant allvar???? En del är t.o.m. helt fanatiska.
Själv vet jag ine ens hur reglerna är , å jag tror att jag är ensam om att helt ha missat det.
Lill Kenta Johansson själv har försökt att lära mig reglerna , å jag tyckte så att jag förstod , men det var ju för länge sedan , så det har jag glämt nu.
Men annars så hejjjjjar jag på honom oavsett vilket lag han tränar.
Bara för att han är så snäll å trevlig.
Men om Kickis Henke , kommer att bli så bra att han kommer med i något lag så lovar jag att jag ska lära mig reglerna och att jag inte kommer att missa en enda match.
Eller om Anettes Micke kommer med , för då ska Anette å jag stå å skrika -ut på denna vita is, spelar mammas/vickans gullegris, heja , heja ,heja.

FFAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla skridskor som inte kan hålla, ska man inte kunna lita på att skridskorna håller ???eller????

1 kommentar:

Anonym sa...

FAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!Håller med.......man tror inte det är sant......suck.....