måndag 9 mars 2009

Måndag

Efter att ha kört Anna till skolan så for Axel å jag till IKEA å handlade kaviar och lingonsylt.
Sedan blev det sagostund på bibblan, det var ganska kul, men när dom läste en del böcker på franska , så tänkte jag att , så här är det för Axel, man fattar ingenting.
Men han tyckte att det var kul ändå.
Nu ligger han å sover en stund.
Idag är det busväder här, man vill inte alls gå ut.
Och idag har jag börjat med soppdiet. Det har gått en halv dag och jag är såååååå hungrig.
Hoppas att jag kommer att klara detta, för jag måste gå ner lite i vikt, för alla kläder är obekväma nu. Och inte vill jag köpa en ny garderob, så då finns det bara en utväg.
I morgon så är det kyrkis och på kvällen är det biodax, vet inte än vilken bio det blir.
Men nu ska jag fixa med lite annat.

Hej hopp.

Viktoria

Inga kommentarer: