torsdag 12 mars 2009

Dag 4.

Idag har vi varit på kyrkis, och nu sover Axel.
Jag har nu gått ner 3,5kg på tre dagar, tjohoooo!!!!!
Och nu är det bara 3 dagar kvar. Fast det kommer att bli jobbigt i morgon då vi är bjuden på lunch med alla svenska tjejjer. Får se om jag fuskar lite då.
Jag har lite skrivtorka just nu, vet inte varför , men jag hoppas att det blir bättre efter helgen när vi har varit ute på lite äventyr.
Anna å jag började på att motionera igår, då vi gick en snabb runda, vet inte hur långt det är men jag ska mäta med bilen idag.
Målet för mig är att kunna jogga den rundan till sommaren, d.v.s. om kroppen vill.
Men det är ju så härligt ute nu när det börjar på att bli bart på backen och värmen kommer smygande, Axel vill vara ute hela tiden och varje gång man ska gå in så blir han sååååå ledsen.
Men det ska man väl vara glad för , att han tycker det är kul att vara ute.

Fru Walterstad

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att komma ut och röra på sig, hoppas på att det blir bart snart här med så att jag och Bosse kan börja jogga runt Sidsjön...
Börjar bli deprimerande med all snö...

Viktoria sa...

hahahaha...... bli inte det.
ÅÅÅ...jag längtar till sverige när det är sommar.

Anonym sa...

idag joggade jag till löran passade på att äta en rekmacka,sen återjogg
till essvik,i morgon blir det ärlandsbro och en varmkorv.

Viktoria sa...

du är gaaaaalen

Anonym sa...

är lite sur idag.....när jag kom till ärlandsbro var korvkiosken stängd!!!!
återjogg till essvik på fastande mage..

Viktoria sa...

ååååå...stackars dig.