måndag 2 mars 2009

åååååå...vad glad jag blir....hrmf......

Min make kan verkligen konsten att överraska , som nu tex. när han kom hem och hade handlat ett stort sett med skruvmejslar och en grejj som man kan mäta ström med , till MIG.
ÅÅÅÅ...tackar. Han är ju sååå omtänksam av sig.
När han sedan säger ååå..jag har alltid velat ha en sådan här grejj, så säger jag
-Määähhh...var det inte till mig du hade köpt sakerna.
-Joooo....men jag kan väl få låna dem av dig. Säger han.
Nu är han helt extas och håller på att gå igenom alla saker å säger hela tiden , den här kommer du att ha användning av å den här................
Dessutom så börjar han på att låta som mig , dvs. det var ju rea.........det kostade ju bara......
man kan nästan se det som att jag gick plus, då det var så billigt.
Faaaaan.... nu måste ju jag hitta på någonting nytt.

Fru Skru Vad

3 kommentarer:

majsen sa...

Och vad skall ni anvanda alla verktyg till?

M i NY

Viktoria sa...

Ja tydligen så ska vi väl skruva.

Anonym sa...

vissa tänker bara på att "ha" skoj