torsdag 5 mars 2009

Ute är det kul.

Nu har Axel å jag varit ute i flera timmar, det är såååå härligt bara -3grader och till helgen ska det bli ca 8grader +. Ahhhhh...härligt , bara det inte re
gnar. Tydligen så skulle det komma en massa snö inatt ca 10-15 cm. Men det är nästan bara bra för då tar det med sig den andra snön när det blir varmgrader.
När vi skulle gå in skrek Axel å grinade för han ville inte gå in, å när vi kom in så skulle han inte ta av sig overallen, men nu är han nöjd igen för nu har han fått ett päron och sitter å tittar på Bamse.

Nu har jag äntligen beställt en tid för laser behandling , så den 17mars kl 1815, pirrigt värre.

ÅÅÅååå...jag är helt idelös på vilken mat jag ska laga idag, eller alla dagar för den delen.
Jag är så otroligt less på mat just nu, tycker ingenting smakar.
Men när Anna kommer hit så skulle hon ta med sig sopper till mig , så då ska jag äta soppa i en vecka.

Imorgon tänkte jag att Axel å jag skulle fara på vårat zoo igen. då dom har sagoläsning där kl 1000. Fru Fundersam skulle också följa med.

Vi har även bestämt nu med en annan familj att vi ska börja på att gå på bio varje tisdag , då det bara kostar 5dollar då.

Fru Hemmmmmafru

Inga kommentarer: