lördag 7 mars 2009

Lördag , tjohoooo!!!!!

Idag har jag varit hos doktorn igen, men jag vet inte om jag blev så mycket klokare.
Först fick jag vänta i nästan 3timmar , å när jag äntligen kom in så fick jag en sönderstressad gammal kinagubbe. Som halvskrek hela tiden, och var nog bara halva min längd.
Men han sa iaf att vi måste skaffa en husdoktor och göra en riktig undersökning.
Men han trodde att jag hade fått migrän och svanskotan måste röntkas.

Nä jag kan snart inte skriva mera för jag sitter å skrattar åt Pontus som dammsuger för först gången sedan i julas, Nu ska vi nämligen ha en ny dammsugare igen.
Han har inte fått in rätta greppet och ställningen än på sladden så att den inte åker in i sugaren bara, men om jag känner honom rätt så har han glömt detta tills nästa gång han ska dammsuga.
T.o.m. Axel skrattar åt honom nu.

Men iaf så har jag även fått olika mediciner även för blodet i bakaktern.

Om tre timmar landar Anna , men hon lär väl vara hur trött som helst då hon har rest i 18timmar då. Sundsvall-Stockholm-Amsterdam-Kanada.

Nej nu måste jag städa hennes rum och fara å handla mat.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: