tisdag 3 mars 2009

IKEA.

Nej bilden är inte upp å ner.
Alla vet ju att det kan vara lite klurigt att montera ihop IKEAs möbler. Men om det bara är en bit, som du ska annvända som
handdukshängare, hur svårt kan det då vara?????????
Tydligen väldigt svårt för hos oss har dom skruvat upp den åt fel håll. Vilket gör att det inte går att annvända den som det är tänkt.



Vi får lägga en handduk över hela hängaren, snyggt......
Men jag tycker att hela huset är fullt av fusk.
Är alla från Kenya så här eller är det bara våra hyresvärdar.
Och han som dom har som hjälper dem med allt , han är inte den klokaste heller. Jag blir bara nervös när han är här.
Dom har ju varit här och målat innan vi flyttade hit. Då har dom bara målat utan att täcka någonting, så alla siffror på huset och teglet är även vitt. När dom har lackat golvet så har dom inte gjort rent golvet innan vilket gör att det ser ut att vara smutsigt.
Ja listan kan göras hur lång som helst på allt här. Men vi trivs ju bra här å det är ju inte vårat hus så jag bryr mig inte så mycket , bara lite.

Här är kyrkan som vi är i varje tisdag å torsdag.
Vi går in igenom den dörren och ner i källaren.



Fru Waltercity

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA hur roligt som helst med hängaren!!! LOL

Anonym sa...

ojdå, vill ju inte vara en anonym.... :D

Viktoria sa...

Ja jag vet , det är inte klokt.