tisdag 3 mars 2009

Kvällsbloggen.

ÅÅÅÅååååå.... jag är såååååå....nyfiken på vad Miriam och Peter får för sort på bebben.
Nu är det nära........hihihihi.......

Pratade med Anna å Agnes idag , dom var hos kickilina och myste , tror att de skulle sova där.
Det är svårt att tänka sig att Kicki var lika gammal som Anna är nu när hon kom till oss.
Men då var Kicki redan vuxen på många sätt. Våran lilla ängel i svintohår.
Och ännu svårare är det att tänka sig att om två år skulle Anna bli gravid som sin stora syster Jossan. Oj Oj Oj.......... man vill inte tänka på vad stora Anna å Agnes är nu.
Man ser dem fortfarande som mina små fina flickor.

I morgon blir det badhuset , hoppas att flytsaken funkar som jag tänkt.

Tyvärr så kommer nog inte min mamma å pappa hit i maj då min mamma är så dålig just nu.
Men förhoppningsvis så kommer dom hit i Augusti istället.

Så nu hoppas vi på att Mats å Caisen kommer hit i vår, vi vill verkligen att ni ska komma hit nu.

Fru Svär Dottern

Inga kommentarer: