onsdag 11 mars 2009

Onsdag 09.14

God morgon världen.
I dag regnar det här , å Axel är lite hostig å snorig , så jag tror inte att det blir något bad idag.
Jag tror att det blir en fixar dag här hemma istället, Axel har jag placerat framför tv:n. Kan vara bra för honom att ta det lite lugnt en dag.
För i morgon så är det ju kyrkis igen , och på fredag är vi bjuden till Anette på lunch.
Och till helgen vet jag inte vad det blir , men jag är sugen på att fara till gamla stan och china town för att titta närmre på de.

Idag är dag tre på min soppdiet. Än så länge har det ju gått bra, jag har fuskat lite med 2st päron.
Men det är 1,5kg minus idag igen. Tjohoooo!!!!!!
Jag hoppas att det går lättare efter denna dag,jag har liksom fått för mig att efter tre dagar så blir det bättre, för då känner man ingen hunger.

Nu vill Axel inte titta på tv längre han vill läsa en bok istället.

Fru Waltercity

1 kommentar:

Anonym sa...

bättre men en bok i handen,än en
avslagen tv.....