söndag 29 mars 2009

Igår.

Igår var det såååå fint väder ute att vi var ute heeela dagen och myste.
Och så var vi till en godis affär där dom säljer lösviktsgodis, tjohoooo!!!!
Men dom har ett system här som är helt vansinnigt för man måste ha en påse för varje sort och så skriver man ett nummer på en lapp och sätter fast i påsen. Men fatta !!!!!! vilket böööök, med en miljon påsar, men vad gör man inte för lite godis.
Idag vet jag inte vad det blir för Anna har inte vaknat än och jag vet inte om hon är sjuk eller ej.
Men någonting hoppas jag på att det blir idag ändå. För idag så ska det regna hela dagen.
Men det har inte börjat än , men det är väl bra med lite skugga idag för jag blev lite röd igår.
Nej nu ska jag lägga upp lite filmer åt alla Svärisar på Axel för det var ju ett tag sedan.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: