torsdag 26 mars 2009

trööööööt.....

Igår kom Pontus hem , och var på ett urrrruselt humör, så det var bara att hålla sig undan.
Jag gick å la mig och P somnade i soffan, men efter några timmar så vaknar jag och Axel av Singing in the rain på hög volym, så det blev att kliva upp och stänga av tv:n.
Så efter ytterligare en liten stund så kommer P upp , så då vaknar vi igen.
Två timmar senare kommer Anna in och mår jätte dårligt, så jag går in och lägger mig med henne
Men att ha en som har 40graders feber bredvid sig är som att ligga å krama en kamin, varmt.
Så när jag väl somnar igen så börjar jag på att dröma att jag har tappat mina skor och är ute och letar efter dem i bara strumperna, då Agnes kommer och jag ser att hon har börjat röka röda Marlboro, så jag vaknade igen efter ett gräl med Agnes, och hon lovade att sluta.
Så efter en liten stund så kommer P och A för då är det morgon och P ska på jobbet så då är det bara att kliva upp då.
ÅÅÅ här är jag nu. Trött , trött , trötttttt, men ändå förvånansvärt pigg.
Så nu ska jag fika sedan hämta Egla och fara på kyrkis.
Får väl sova lite sedan när Axel ska sova middag, om det går.

Varför är det alltid så att dem man ska visa mest respekt för dvs. sin familj , visar man inte respekt för , men helt okännda människor kan man visa respekt för , även om man aldrig kommer att träffa denna människa igen? Det tycker jag är konstigt.

ÅÅÅå nu ska jag gå å fika rostat kanel å russin beagel , muuuums, även väldigt bra för mina kostcirklar runt magen.

Sedan är jag sååååå glad idag för mina svärföräldrar ska komma hit snart och hälsa på.
ÅÅÅ det ska bli sååå himmla kul att få träffa dem igen.
Så nu är det bara att sätta igång att fixa här hemma.

Fru Trötter

Inga kommentarer: