fredag 8 maj 2009

Världens bästa svärmor.

I dag fyller Caisen år, GRATTIS!!!!!!
Caisen jag är så himmmmmmla glad att jag har fått dig som svärmor, så om du bara visste.
Och att du sedan är född den 9 maj , denna underbara dag, då jag fick mitt första egna barn, gör inte saken sämre.
Caisen när jag tänker på dig så tänker jag på en stark människa, som finns till för alla andra.
Du tutar och kör tills alla är nöjda. Jag fattar inte hur du orkar?
Jag önskar att jag / vi fick skämma bort dig någon gång som du gör med oss hela tiden.


Jag frågade Pontus vilken låt du gillade och då sa han denna.
Så du får den i födelsedagspresent ifrån oss.



Jag hoppas att du får en fin dag med fika på säng och många pussar och kramar.

Alla hälsar till dig härifrån .

Kramar i miljoners triljoner och en puss på kinden.

Fru Walterstad

1 kommentar:

maken sa...

jag stämmer in i kören...
(det är jag som sjunger högst och vackrast.)
mats"mannen"gustav......