fredag 29 maj 2009

Goood morgon.

I går var Anna å jag på en annorlunda kroppsbehandling.
Först fick man ligga i en tunna liknar ett solarium , där de hade infraröd värme och det var bara huvudet som var utanför , vilket var väldans sköööönt.
Efter det så fick vi massage på ryggen av ett monster till maskin, som sög upp huden och knådade den , och där fick man ha kläderna på sig, annars gjorde det för ont.
Denna behandling skulle tydligen vara bra för muskler, ben , om man binder vatten i kroppen och så får man igång blodcirkulationen.
Å jag kan bara säga att den funkade , för inatt har jag fått gå på toaletten å kissat ut flera liter tror jag. Hade även minskat 1,5kg sedan igår så jag hade nog bundit lite vätska ändå i kroppen.
Och dom tog bara ryggen på oss, tänk att göra hela kroppen , tror att jag måste testa det någon gång, synd bara att det är så dyrt bara med just den behandlingen. I morgon ska vi på en ny behandling olika slags massages.

I dag blir det nog städdag för Axel å mig. Vi får se om vi leker lite med Johan.
Har lite träningsvärk i ryggen idag så det kan ju vara bra att röra lite på sig och eftersom att det spöregnar ute såå är det ju bara bra med lite städning.
Jag vill bara att denna dag ska gå fort, så att det blir lördag fort.

Och jag ska få bestämma vad vi ska göra på morsdag så då har jag bestämt att vi först ska åka på veteranbilsutställning , sedan blir det lunch på Thai Express, och efter det far vi in till staden och går på musseum, då de har 30 st som det ska vara gratis på , på söndag. Mysigt värre så.
Men vi får väl se Agnes kanske är för trött för allt detta också. Vi kanske även hinner med en lite sväng på Tivolit om vi har tur.

Nej nu ska jag snart köra Anna till skolan.

Vi syns snart.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: