måndag 4 maj 2009

JAG BLIR GAAAALEN.

Finns det inga vättiga människor här eller?
I går ringde Mochabicha å sa att gasbolaget skulle ringa mig idag och bestämma en tid som dom skulle komma hit på för att fixa våran värme.
Så jag sticker iväg till banken på ett ärende, och natruligtvis så kommer dom hit då utan att ha ringt. Så Anna ringer upp mig och jag få försöka att förklara vad problemet är. Sedan skyndar jag mig hem, men han har redan farit när jag kommer hem.
Men tydligen gick han ner och bytte filter bara och sa till Anna att nu är det fixat.
Men HALLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!
DET KOMMER INGEN LUFT TILL VÅRT SOVRUM MED VÄRME, FÖR ATT DET ÄR STOP NÅGONSTANS. ANNA SA ATT HAN INTE ENS VAR UPP TILL SOVRUMMET OCH TITTADE.
JAG ORKAR INTE MERA , JAG KOMMER ATT SPRICKA NU, IRRITATIONEN ÄR PÅ MAXNIVÅ JUST NU.
Byta filter det gör vi ju själva en gång var tredje månad, men det blir ju inte bättre för det.

Nääää jag orkar inte skriva mera nu, jag tror att jag tar någonting gammalt över mig och lägger mig och trycker.
Inte lämnar han något telnr heller så jag kan inte ringa honom.

BAJS

Inga kommentarer: