torsdag 28 maj 2009

Jag har blivit utmanad av prillan.

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av blogg Prillan


24 frågor som skall besvaras, och jag vill självklart anta utmaningen!


Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du?

Alla som luktar gott när jag är på affärer.


2. Dagens låt?

Hurt. Jonny Cash


3. Vad läser du just nu?

Må döden sova.


4. Dagens höjdpunkt?

När alla är samlade.


5. Vad skulle du vilja lära dig?

Allt.


6. Vad var ditt senaste inköp?

En stooor fruktpåse.


7. Vad är ditt favoritdjur?

Hund

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Att klara av denna utlandsvistelse.


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

En mycket trevlig kvinna i sina bästa år. :)


10. Vilken är din ögonfärg?

Brun.


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Jag skulle vilja ha en frisk kropp.


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

Här.....


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

Raka & ärliga


14. Vad är dina sommarplaner?

Vara med Anna å Agnes så mycket som möjligt.


15. Vilket är ditt drömyrke?

Polis hundförare.


16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Alla som inte sitter åt på magen, vilket är ganska svårt , eftersom min katarrmage nästan alltid står rakt ut.


17. Vad får dig att gråta?

Orättvisa.


18. Nämn tre saker som får dig att le.

Familjen, Rasse och galna vänner.


19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

Att bli frisk, att min familj är lycklig och fred på jorden.


20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Tittar bara på ett program och det är Dr Phil.


21. Vad har du på dig just nu?

Pyjamas och morgonrock.


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Choklad


23. Vem är din modeförebild?

modetidningar och mina döttrar.


24. Vilken var den senaste filmen du såg?

I går kväll med Anna så jag en film men jag kommer inte ihåg vad den heter.

Det är knappt att jag kommer ihåg vad den handlade om. Men det var väl någon polis/knark film.


Fru Walterstad.

1 kommentar:

anna sa...

a man apart vare och tack för modet ;) du borde följa min tränd den är hetast ;P just kidding :D ( even though it's true)
heheh :)<3