torsdag 14 maj 2009

Torsdag kväll.

Det ser ut som vi kommer att fara i morgon redan. ÅÅÅÅåååå....det ska bli sååå kul.
Bara att få komma ut lite och se Kanada. Det är så otroligt vackert här just nu. Ni fattar inte.
Alla stora träd och allt är grönt.
Vi har bokat två nätter vid Niagara och så tänkte vi pröva på ett motell i morgon på vägen dit.
Så vi får öva lite tills det blir semester senare i sommar.
Nu är det bara ca 2 veckor kvar tills jag får ta på Agnes, hoppas att det går fort.

Det blir nog inte att jag kommer att skriva så mycket i sommar , då man är ute och flyger å far överallt.

Jag längtar även tills jag ska få träffa mappa, då ska vi mysa , hoppas på bra väder så vi kan grilla , ååååå,nej jag ångrar mig jag vill äta surströmming, mumsplums. Vi får grilla till lunch å strömming till kvällen med snapps, tjohooooo!!!!!
Man måste snart börja på att boka allt man vill hinna med i Sundsvall, så inte dagarna bara går och ingenting blir gjort.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: