onsdag 13 maj 2009

Onsdag

I dag är det strålande fint väder , och vi har varit ute hela dagen, på en picknick till en park ca 1timmes prommis härifrån. Men nu ligger Axel ute i vagnen och sover och jag tycker att det börjar på att bli för varmt ute så jag gick in en sväng.
I dag när Egla å jag gick så träffade vi på en annan mamma som brukar vara på kyrkis, och hon har precis fått en liten dotter, men iaf så har hon en son på 2år precis fyllda, så hon hakade på oss till lekparken, och hon var jättetrevlig, och perfekt lekkompis till Axel , så dem kommer vi nog att träffa fler gånger.

Våran gård börjar på att se ut som en djungel snart, allt bara växer å växer, och vi har inte köpt någon gräsklippare än, men vi måste ta å göra det nästa vecka , efter vi har varit på våran mini semester. Först så tänkte vi leja någon firma som skulle göra det åt oss , men nu vill Pontus göra det själv.

I morgon ska jag lämna Axel till Egla för första gången, känns ganske pirrigt att lämna till en som inte är släkt och inte talar svenska, buhhhhuuu...hur ska det gå??????
Men jag måste då jag ska ta blodprov i morgon och det kan ta flera timmar i väntan.
Och i morgon kväll så ska Anna å jag på ansiktsbehandling, ska bli såååå kul å mysigt.
Sedan är det väl bara att packa pappas kappsäck tills på lördag.

Fru Walterstad

1 kommentar:

disco sa...

lycka till med barn vakten spännande!