måndag 18 maj 2009

Hema ifrån Niagara fallen.

Efter en underbar helg vid Niagara fallen så är vi äntligen hemma.
Men vilken helg det har varit, oj oj oj....kan verkligen rekomenderas, för alla åldrar.
I morgon så lägger jag upp lite nya bilder för jag orkar inte i dag.
Nästa helg blir det nog camping i USA. Jag är så sugen på att fara till någon fin sjö i bergen och tälta där , med en mysig brasa på kvällen och solnedgång. Vi får se vilket väder det blir.
I morgon är det kyrkis men vi får se om vi orkar , tror vi tar en vilodag , men Axel är iaf på bättringsvägen nu tror jag för inatt har han inte hostat.
Denna vecka ska det bli runt 26grader puhhhh....... Vi får passa på att vara ute i morgon då den inte ska vara så varmt.
Nu är det bara 12 dagar kvar tills Agnes kommer hit. Då blir det livat i luckan hoppas jag på.


Fru Waltercity

1 kommentar:

majsen sa...

Harligt att hora att den lille ar pa battrings vagen :-)