söndag 10 maj 2009

Söndagmorgon.

Har varit ute på en liten prommis med våran son som bara vill vara ute , men det började på att regna så vi fick gå hem under protest.
I dag blir det nog en lugn dag , Anna ville byta klänningen som det var fel storlek på , men annars så tror jag att vi tar det lugnt , jag och Axel är förkylda.
I dag är det morsdag här i Kanada , men jag vill fira min morsdag på svenskt vis då Agnes kommer.
Till veckan så är det , blodprover på måndag, kyrkis om det är fulväder, och på torsdag ska Anna å jag på Ansiktsbehandling.
Förhoppningsvis så kommer dom å fixar poolen till veckan , det har ju bara gått en månad nu sedan dom skulle öppna den så vi kunde bada.
Men huvudsaken är att den är öppen tills Agnes kommer iaf. Och sedan tänkte jag att vi skulle ha ett poolparty på nationaldagen med BBQ å så.

Vi får se om vi ska ut på äventyr till helgen, Anna får bestämma. För Anna å Pontus är ledig nästa måndag så det skulle ju passa då. Annars så är det premier på tivolit.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: