måndag 25 maj 2009

Varför är det så att allt alltid ska hända på samma gång.

Axel har hostat hela natten och fått varit uppe och tittat på film då han inte har kunnat sova.
Och när han sover så är det i sittande ställning.
Jag har även hittat en gul fläck på en hörntand, ganska stor som vi inte kan borsta bort.
Så nu har jag ringt till tandläkaren så i morgon kl 11oo ska han dit, hoppas att det inte är hål , jag har aldrig haft ett så ungt barn som har hål i tänderna, får verkligen hoppas att det inte är det.
Isf blir de ju tvungen att söva honom eller skruva fast huvudet och spänna fast hela kroppen innan de kan laga det, om man nu lagar mjölktänder??????? Måste läsa på lite om detta.

Och i går tjaffffsade jag ju med husägeren, för jag blir så less när vi har bott här i 10mån och fortfarande är inte värmen fixad i huset, och ändå betalar vi skyhöga räkningar för gas.
Poolen är inte badklar än trots att den skulle öppnas för typ 1månad sedan.
Handtag är trasiga på ytterdörrar och har varit det hela tiden.
Vi får räkningar som de egentligen ska ha, mm mm mm.......
Jag blir galen snart.

Sedan har de ringt till Gas Metro om att ta hit en som fixar detta problem, vilket de inte gjorde men de skickade en fin räkning till oss, så nu håller jag på att tjaffsa med Gas M också.
För de säger att det är Pontus som har beställt detta och att de har det inspelat på band.
Men det är helt omöjligt att de har det för det är ju Moshabisha som har ringt vilket de också säger att de ha. Men Gas M tycker att det är vårat problem, och om vi vill någonting så kan vi skriva ett brev till dem????????????
Så tydligen kan man beställa vad som helst här till andra människor och sedan räkna med att de betalar det. Om inte annat så är det deras problem.
Fatta ... det är som att prata med en vägg.
När jag säger att vi inte har beställt detta så säger dom Jo det har ni gjort???????
Och att det har det på band men när jag vill höra det bandet så får de inte spela upp det för kunder. Nähääää,,,,,,,,hur ska man då kunna motbevisa???????
Det är ju helt omöjligt.
Men nu har jag blivit tjurig , och alla som känner mig vet att det inte är roligt.
Så nu jävlar kommmer jag att gå till jordens ände för att få rätt i detta.
Och när jag bad att de skulle spela in detta samtal så gick inte det, nähäää.....??????
Hon ville knappt tala om sitt namn till mig. Dessutom bad jag henne att koppla mig till sin chef.
Men då sa hon att han var ute med kunder hela dagen, så om jag ville någonting så kunde jag ringa senare, då bad jag henne lämna ett medelande till honom , men det kunde hon tydligen inte heller göra. När jag frågade vilken tid han skulle komma tillbaka på så visste hon inte det, och tydligen så fanns det ingen på hela bygget som visste det.
Men jag fick iaf namnet på honom men inte efternamnet.
Men så fort vi lagt på så ringer jag igen till Gas M och ber att få tala med denna chef och då är han visst inne ,,,,hmf........
Vilken människa???????
Nu ska han iaf återkomma på onsdag. Spännande värre.......

Nej nu måste jag gå till min son som är lite trötter idag.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

svårfar sa...

bra viktoria jaga skiten ur gasmannen och moschaskiti
lycka till...

Faster sa...

Fortsätt följa djungelordspråket " Fantomen är hård mot de hårda". Allt löser sig!