fredag 8 maj 2009

Jennie Anna Ottilia Wilhelm 940509

Min Dotter Anna fyller 15år idag. Jag kan inte fatta vad det har gått fort, jag tyckte att det var nyss hon tulltade omkring och bara var sööööt.
Nu är hon stooora damen och vackrare än någonsin, hon blir bara vackrare o vakrare för var dag som går nämligen.
Anna om jag kunde skriva vad jag känner för dig ändå. Men det kan jag inte för det finns inte ord för den kännslan, den måste upplevas för att man ska kunna fatta vad jag menar.
Jag hoppas att du kommer att få en fin dag och jag förstår att det inte känns som en riktig födelsedag när inte hela din familj är samlad,( då tänker jag speciellt på lillasyster.)
Men jag hoppas att vi kommer att ha det mysigt ändå, med fotbehandling, och restaurang, tårta, och lite paket.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Mamma

6 kommentarer:

farmatsfar sa...

solen skiner på mina skitiga gardiner,endast tomten är naken ,högt i skyn slår lärkan sin fru,....
hura ,hura ,hare grattis mats&caisen.

farmatsfar sa...

jag känner en arab i arabien som har en oljelampa........................
grattis anna

Jossan sa...

Grattis lillasyster!!!

anna sa...

jag älskar dig mamma !!
Och tack ni andra xD <3333333333

Anette sa...

Grattis ANNA på din födelsedag:)Håller med din mamma om att du bara blir vackrare och vackrare för varje dag........

PS.mina söner är lediga för tillfället.....:)

disco sa...

mys ordentligt