söndag 24 maj 2009

Söndag.

I dag sov vi ut, sedan fixade vi lite här hemma och åt lunch.
Sedan blev det en svettig prommis när till vattnet, men där var det härligt iaf. För där blåste det lite. Sedan kom Moshabisha hit , och jag blev sååå irriterad på dem för alla ursäkter dom kommer med , så jag skällde nog lite på dem, så tillslut blev frun så sur att hennes läppar blev till streck.
Men nu får vi hoppas iaf att någonting blir gjort här.
Och nu sitter jag här å slappar, Anna pluggar å Axel håller på med sina tåg.
Och Pontus håller på att leta fram en kanal till mig med en basket match som jag vill se.
I morgon ska det bli lite svalare, och jag hoppas att vi ska leka med Johan då.
Jag har inte riktigt någon koll på vad som kommer att hända denna vecka men ett vet jag iaf.
Å det är att Agnes kommer hit på Lördag.
Jag tror att jag har öppning på kyrkis på tisdag men jag är inte säker, måste fråga Egla.

Å nu mår jag inte bra för att jag var så hård mot Moshabisha, stackarna.


Fru Walterstad

Inga kommentarer: