torsdag 21 maj 2009

28 grader i skuggan....puh......

I dag är det varmt, går inte att vara ute nu kl är två nu så det är väl som varmast just nu.
Men vi har haft fullt hus hela dagen och bjudit på lunch och glass.
Dom har även varit här och fixat poolen idag, jag är såååå glad. Så nu ska vi fylla upp den med vatten och rena det som är i, och om ett par dagar kommer dom hit och gör ren själva poolen.
Så snart är det dax för prmier doppet.
Pratade med Agnes idag och hon har varit och tävlat med Fanny och hon lät nöjd.
Det var ju första tävlingen för dem tillsammans så då kan man ju inte räkna med så mycket.
Men Fanny hade värgrat tre gånger bla. på ett vattenhinder, så det är bara till att träna mera på det då. Men om jag känner Agnes rätt så lär hon nog fixa det. ÅÅÅååå när jag kommer hem till Sverige så kan ju jag hjälpa henne i tre veckor.
Hon har även tagit grönt kort i förrgår så nu får hon tävla själv utan att ha någon vuxen med sig som har annsvaret.
Hon är såååå duktig min lilla stora flicka. Nu är det bara drygt en vecka kvar , sedan ska vi bada och mysa i flera , flera veckor.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: