lördag 30 maj 2009

Nu är hon här.

Om ni bara visste vilken kännsla det blev i kroppen när jag fick syn på henne.
ÅÅååå.... nu har den saknade pusselbiten infunnit sig och Pusslet är helt.
Och det verkligen märks att hon varit borta , för nu blev det livat i luckan igen.
Energin bara flödar. Vi som har haft lugna gatan här.
Å vad lång hon har blivit, det är helt galet vad hon har vuxit på dessa 7mån.
Och håret är såååå långt, mitt vackra barn.
Nu ska jag verkligen njuta av att ha alla mina fina barn här hos mig.
En bättre morsdagspresent kunde man inte önska sig.
Just nu ligger hon och nattar Axel, hahahaha.....men jag vet inte om det går så bra, för jag hör hur han skrattar där uppe .Axel har varit såå glad över att syrran är här igen.

Nu är de nere igen, så det blir nog Pontus som får söva honom ändå.
Nähäää...tydligen blev det jag som skulle lägga honom för det är visst hockey på tv:n

Så god natt

Fru Walterstad

Inga kommentarer: