tisdag 5 maj 2009

Tillbaka från bion

Jag och Viktoria var på bio nyss, Anna var snäll och passade Axel ikväll. Han vart fortfarande vaken då vi kom hem den busen. Ja ja i alla fall så då vi åkte på parkeringen efter bion och så vart det lite trångt och det flöt på lite segt, mötande bil vevar ner rutan och skriker (vi hade rutan uppvevad) -"Nice car!!". Roligt att folk med jämmna mellanrum kommenterar bilen. Jag håller med dom helt och hållet :). Idag så inspekterade jag en likadan men utan hood scoop och vinylcab och jag gjorde helt rätt då jag tog scoop + tygtak, mycket snyggare.

Appropå kommentarer så var vi ute ett par timmar förra helgen mappa o jag och åkte lite och det var 4-5 st som tyckte till om bilen. En äldre dam som pratade med farsan då han stod med den sa -" What a beutiful car" och i ett rödlyse så vevade bilen bredvid ber rutorna och sonen i baksätet dregglade medans han far basunerade vad fin bilen var osv... Lite ovant som svensk att folk är så snabba att säga till om dom gillar något. Vi har nog anpassat oss lite för i förrgår var det ju Viktoria som gick fram och berömde den röda E-Typen.

Jag är iaf supernöjd med mussen, brumm brummm.

7 kommentarer:

fassan sa...

sälj dodgen och köp en till musse åt fassan,wiktoria får pt:n av mig......

Viktoria sa...

ååååå... det låter som ett jättebra byte för mig.
Men du sa ju att min också var fin förutom färgen ju......buhuuu....

svårfar sa...

twiktoria !! tänkt dig en egen pt cruiser.........
snälla,snälla,snälla(lyfter vänster ben)sjunger vidare: snälla,snälla,snälla.

Viktoria sa...

Jaaaa...ifs. så är ju din pt såååå fin med sin fina silvertext rakt över hela bilen.....

omtänksamme svårfar sa...

silver texten kan du ta bort,du gör vad du vill när det är din bil!?!?!?

majsen sa...

japp det ar ju en stilig bil :-)

disco sa...

terror fin bil, kul med toyta ochså;(