torsdag 28 maj 2009

1 dag kvar , nu är det näääära.

Jag fattar inte vad det är med Axel nu har han börjat på att hosta igen.
Vi får väl se i morgon. annars så trodde jag att han var på bättringsvägen nu.
För nu hostade han inte inatt med idag till lunch så hostade han igen, och nu så ligger han uppe med Pontus och jag hör hit ner hur han hostar. Stackars Stackars Axel.
Ja ja....
Och ingen poolgubbe har varit här idag heller.
Och så ringde de om att jag skulle få en korticonspruta i svanskotan, men jag vill nog prata med min doktor först igen, för tydligen så var det inte helt riskfritt.
Så jag vill vara lite säkrare innan de får sticka in en spruta i ryggraden på mig.
Är det någon där ute om har någon erfarenhet av detta med en ond svanskota??????
Fru Fundersam kom hit idag , de kunde inte hålla sig och ville träffa Axel , sedan hade hon med sig lite mat och ett jättefint linne som hennes syster hade sytt till Anna. Vad säger man?????
Hon kanske är hur snäll som helst.
Nej nu måste jag gå upp å kolla till Axel.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

svårfarpappa sa...

satt och tänkte..o tänkte
prova och byt filter i ventilations-systemet en gång i månaden,kan vara någen typ av allergi???
kram mats

Viktoria sa...

Ja mamma trodde också att det kunde vara allergi. Ja jag vet inte alls ja.
Annars så har han sovit ganska bra inatt så länge som han har halvsuttit och sovit.