torsdag 28 maj 2009

Torsdag.

I natt har inte Axel hostat någonting, skönt så vi har fått sova lite. Han började hosta lite i morse , men så fort han inte ligger ner så slutar det.
Så vi får väl hoppas på att det bara var en vanlig förkylningshosta han har haft.
Nu sitter han å tittar på Nicke nyfiken, ååå han är ju så söt.

ÅÅååå jag är så sugen på att börja på att måla igen, jag tror att jag ska göra det när det blir tomt här på barn.
Allt börjar på att lösa sig här hemma nu, gasräkningen är fixad , och vattnet börjar på att bli rent nu i poolen vi får väl se om de kommer idag nu då. Sedan så skulle vi få tillbaka pengarna vi har betalat för hyra av vattenberedaren.
Och till veckan så skulle det komma någon och fixa värmen i huset, mm mm ....... tjohoooo!!!!
Hoppas att allt blir ordnat nu då.
Och om två dagar kommer Agnes hit.

Idag ska Anna å jag på massage, hoppas att det är bra. Längtar faktiskt, ska bli såååå skööönt.

Fru Fundersam kom hit i går kväll ååå hon är så sööt.
Men det luktar ju som en hel fritös restaurang när hon har varit här, och inte har jag hjärta att tala om det för henne heller.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: