onsdag 6 maj 2009

11.18

Har nu kört Anna till skolan varit å handlat två presenter till , och lagt i en tvätt, ringt om Anna kan operera ögonen ,men tyvärr så måste man vara 17år minst så det var ju synd tycker jag. För då är ju vi inte kvar är.
Sedan ringde jag om Annas livmodervaccin och hon blir tvingad att ta den i Sverige då det måste gå 4mån mellan sprutorna, så jag hoppas att de har blivit gratis i Sverige nu?? Annars så är det ju ett antal hundralappar.
Axel sover och nu ska jag fylla i lite papper tills jag ska till fam. doktorn på fredag och kolla min lilla svans.
Sedan så ska vi beställa flygbiljetter idag.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

Faster sa...

Men några hundralappar är det väl värt, blir ju inte så mycket om man slår ut det på en livstid :)

Viktoria sa...

precis

majsen sa...

och vem vet, ni kanske ar kvar ;-)