tisdag 26 maj 2009

4 dagar kvar.

Vi tog ett bad i går före läggdax och Axel fick ingen välling när han skulle sova.
Så inatt har han inte hostat, han har grinat till några gånger men annars så har han sovit som en stock. Så skönt så.
I dag skippar vi kyrkis , för nu vill jag verkligen att han ska bli frisk någongång.
Vi ska jag till tandis kl 1100, åååå jag är så orolig över det besöket.
Tänkte ta en prommis i dag , för sedan så ska det visst regna resten av veckan.
Men det är precis som i Sverige här när man ser på vädret, det är sällan det stämmer.
Så förhoppningsvis så är det sol när Agnes kommer iaf.
Har även lite andra ärenden idag , ska på banken å försöka att ta ut checken vi fick från Moshabisha, för på den heter jag Viktoria Walftad.
Sedan tänkt jag gå på Dollar store för att se om det finns några plast ljusstackar till att ha runt poolen, för vi hade glas i helgen men så råkade Pontus sparka till en så glas for ner i poolen , så nu förstår jag varför man ska ha plast när det är vatten i närheten.

Nej nu är det dax att klä på Slaggarn och köra Anna på skolan.
Hon har delprov idag , och efter det så slutar hon.

Fru Walftad

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad mysigt det låter att ha ljus runt poolen! Jag ska jobba på Ecke att jag också får mig en pool här i Grönviken. För det är alldeles för kallt att bada i havet.
Va skönt att Axel mår bättre!!! Han har blivit sååå stoooor!! Längtar tills vi träffar er på Midsommar!
Kramisar!!!