söndag 24 maj 2009

I dag har vi haft en mysdag igen.
Först var vi på tivolit La Ronde, och jag åkte världens äckligaste karusell med Anna.
Naturligtvis tyckte inte Anna att den var ett dugg läskig, själv skakade jag när jag klev av.
På kvällen blev det en spontan middag för 13personer, vi grillade kyckling.








När alla hade åkt satte Pontus och jag vid poolen och myste, spelade lite musik, och kollade in racoonerna som klättrade i trädet bakom oss.











Nu är kl 0200 så det är väl dax att sussa nu.
Nu har Johan kommit hem , och Axel fick en pyjamas av honom, och i morgon så ska dom leka. Tänkte även gå å titta på Klara som ska träna softboll i våran park här i Kirkland.
Och förhoppningsvis så tvättar P min bil.

1 kommentar:

Jossan sa...

Usch för karuseller..
Kommer du ihåg då jag och kicki åkte någon på gatufesten för 100 år sedan då jag satt halvdöd på trottoaren resten av dagen?

Haha, sedan dess har jag aldrig åkt karusell igen =P