måndag 4 maj 2009

Månmorgon.

Anna är sjuk idag och hemma , ligger å sover just nu i soffan.
Så det blir ingen frissa för henne heller idag.
I dag ska Mochabicha komma hit kl 1500. Så det känns jätte bra , så man får prata öga mot öga med henne.
Det är fin fint väder här idag och inte för varmt så jag tror att vi ska vara ute idag å mysa.
Och så har jag lite ärenden som jag måste utföra idag, det är banken och återlämna ett par skor.
Sedan har jag en present kvar att köpa till Anna panna. Sedan får det vara nog.
Och jag hoppas att Peter ringer snart och talar om när Agnes kan komma hit så vi får beställa biljetter hit.
Annars så är det inte mycket som händer idag.

Dagens I-landsproblem.
Jag en liten undran, efter gårdagens mulätande så funderar jag på.
1. om jag äter 250gram fett, hur mycket kan jag då gå upp som mest. Är det max 250gram?
2. När kommer den viktökningen ? på en gång eller veckan efter?
3. Jag har hört att om man ska äta godis så ska man muläta, för kroppen kan ändå inte ta åt sig mera än en viss mängd fett åt gången?

Fru Walterstad

3 kommentarer:

disco sa...

I sverige är det nya att det är frukten man blir fet av.

Viktoria sa...

oj då , å jag som tycker så mycket om frukt, får börja med godis istället då.

the king sa...

det går inte att äta sig smal!!!!!
gör som mig ut och spring,spring,spring och åter spring,det behöverinte vara så långa sträckor,bara spring......