tisdag 26 maj 2009

Jag är inte så dålig morsa iaf.

Puhhhh..... han hade inget hål i tanden , det var tanden som blivit skadad tydligen redan i min mage. Konstigt, men så var det. Hon frågade om jag varit sjuk under graviditeten.
Hmmm... få se....å jag kommer inte i håg?????
Fy faaaaan , vad sjuk jag var då. Ähhh vi pratar inte om det.

Men nu kan han iaf få fortsätta att äta sina kakor utan att jag ska ha dåligt samvete.
Sedan fick jag lära mig att man ska använda ytterst lite tandkräm när de är så här liten, för sväljer de mycket tandkräm så får det vita fläckar på sina riktiga tänder när de kommer fram.
Så nu vet jag det, å jag som brukar he på lite extre tandkräm till Axel så han inte ska få hål i tänderna. Ja ja .... det är väl som dom säger , man lär så länge man lever.

I dag är det kyligt här även fast solen skiner.

Tre banker fick jag åka till för att få ta ut min check, men nu har jag iaf gjort det.
Vet inte om jag törs tala om att de stavar mitt namn fel.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: