fredag 15 maj 2009

Äntligen fredag.

Så har vi bestämt oss för att fara till Toronto idag , och den sista lilla biten i morgon.
Hotell är beställt och anna å jag ska packa idag, och Pontus slutar tidigare så vi far så fort han kommer hem.

I går när jag var på blodprovstagning, så i väntrummet sitter flera med munskydd.
Det står även att man bör ha munskydd om man hostar eller har feber, för att stoppa viruset.
Det är första gången som viruset känns riktigt nära.

Köpte en liten flaska i går när vi var på ansiktsbehandlingen , som man tydligen , om man tar en halv droppe och gnuggar in sina ögonfransar så blir de längre, redan efter tre dagar ska man se skillnad. Så jag hoppas på att det funkar för jag har ju sååååå korta fransar. Men en tjej där hade fått sluta tillslut att annvända dropparna för hon fick så långa fransar, hahahaha..... sedan hade hon även glömt att ta bort det ifrån fingret när hon smörjt in sig och sedan tagit på sig munsalva , vilket gav resultatet att hon fick muche.
Men vi får väl se om det funkar, spännande. Men jag såg på tv på doktorerna att det finns ett sådant medel men jag vet inte om det är samma. Jag tänkte knäppa kort på mina korta idag.
Så kan man jämföra om en vecka.

Axel hostar fortfarande på natten så både Pontus å jag är helt slut, så jag tänkte försöka att sova en liten stund idag så kan jag köra sedan så får han sova en stund då.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: