fredag 29 maj 2009

En dag kvar.......

Nu är det bara timmar kvar.
I dag tänkte jag städa , men så ringde Egla och hade sååååå tråkigt , såå som en den goda vän jag är så tog vi bilen och åkte på IKEA och åt lunch , jag köpte en tallrik med 10 köttbullar med strips till mig och en barntallrik med fisk till Axel.
Men det slutade med att Axel åt upp 9 st köttbullar och lite fisk, jag fattar inte vart han får plats med all mat. Själv fick jag ta resterna, men jag behöver ju inte mera heller.
Efter det så for vi till Laval och tittade lite på Tommy H.
Och sedan var det dax att hämta Anna igen.
Så tyvärr så har jag inte hunnit att städa idag, och man behöver ju inte städa om man inte är hemma säger Egla. Så det blir väl att städa i morgon ist. Men kl 1000 ska ju Anna å jag på massage så det får väl bli efter det då. Sedan har jag ringt till poolkillarna och de kommer i morgon, så vi får väl se då om vi har bättre tur denna gång. Men det vore ju onekligen kul om vi fick ordning på poolen någon gång.

Nu måste jag gå å fixa lite.
Men jag får hoppas att alla får en trevlig helg, själv ska jag ha det bäst.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: