fredag 24 april 2009

Vilken dag....

När vi hade fikat i morse så begav vi oss ner till floden, till en lekpark som Axel fick leka i en stund.
Sedan åkte vi längs med floden ett tag och tittade på alla fina hus, tills vi kom till världens gassbar, där vi stannde å tog varsin glass, banansplitt för mig.
Sedan for vi hem, och har legat i det varma vädret, så nu är jag rööööööööd på bröstet som en röd domherre. Medans Pontus , Mats och Caisen for på en runda med cabben.
Nu på eftermiddagen så gick Anna å jag och spelade lite tennis , eller spelade å spelade, vi sprang mest efter bollen, det verkade som om det var något fel på bollen för den drog snett hela tiden.
Nu är kl snart 18 00 och Axel ligger ute i en balja o badar än.
I morgon skulle det bli ännu varmare typ 29grader och sol, å jag som tyckte att det var tillräckligt varmt idag, å tyvärr så är inte poooolen klar än heller, buhhhhuuuu......
Nu ska jag tvätta av mig lite , och sedan blir det grillning för hela slanten.
Pontus kom ut för ett litet tag sedan med drink till oss tjejer , och den var så god att jag svepte den , vilket jag känner av nu, med lite snurr i kolan.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Faster Bella sa...

Härligt det låter! Här i Essvik är det 18 grader å sol, Helge sitter och myser i uteburen en stund innan jag ska dra iväg. Domherrar är fina fåglar hehe

Jossan sa...

Hehe ja hunden kräver ju en hel del motion så då är det ju lika bra man passar på att röra på dököttet själv =P