torsdag 2 april 2009

I dag är i morgon i går.

I dag har det varit sjukt varmt å härligt, vi har varit ute sedan 09,00 i morse.
Egla å jag gick ända bort till kyrkis, i rask takt tog det ca 50min, och på vägen hem tog vi en lite längre väg, så jag är ganska mör i benen idag.
Sedan bjöd Egla oss på lunch ute, hemma hos henne, det blev lamm och ris, gott värre.
Jag får ju inte äta någonting som kan färja tänderna nu i en vecka , och det är inte klokt vad sugen jag blir då på allt som färjar, men det är bara att bita ihop, som vi säger som blekt tänderna.
I morgon så skulle det tydligen bli fint på morgonen och regn på eftermiddagen, så det kanske blir lite bad efter tandis.
Och sedan har jag lovat Anna att vara chaufför åt henne i morgonkväll.
Och på söndag ska vi ev. på baksetuppvisning, vi får se.

Sedan så vet jag inte hur det blir med Niagarafallet i påsk , för vi har blivit tipsade att vänta tills det blir lite varmare så båtarna börjar på att gå där nedanför fallet, för tydligen så är det ett måste att åka med dem.

Nja någonting mera har jag inte att berätta idag, känner mig lite irriterad just nu.
Men det går nog över snart.

Fru Walerstad

2 kommentarer:

Faster sa...

Kankse irritationen försvinner när du läser detta, lite rolig variation:

http://translate.google.se/translate?prev=hp&hl=sv&js=n&u=wwmontreal.blogspot.com&sl=sv&tl=en

Viktoria sa...

hahahaha.....
Det var ju skitkul ju.....
Ja nu blev jag på bättre humör.
Tack!