lördag 25 april 2009

dag 9.

Alla sover än utom Axel å jag. Blev ju lite sent för killarna igår då dom hade ölkväll. Så det är väl bäst att de får sova ut lite.
Vet inte vad det blir för någonting idag, farfar ville iaf ut å köra med mustangen igen idag, och med 31grader varmt så blir det nog nercabbat. Igår när de kom hem så var dom röda som tomater, så idag blir det nog solskyddsfaktor 100%.
Caisen hittade även en jättebra butik igår med linnekläder, så hon handlade ett linne och två blusar. Längtar tills mamma kommer hit för hon gillar också linnekläder, så kan vi gå dit och stor handla för även om det var dyrt så är det mycket billigare än det är i sverige.

Nu har jag fått blodad tand för besök, så nu vill jag ha mera besök.
Vilka kommer???????
Det var ju många som lovade när vi var i sverige, men var är alla nu?????????
Jag hoppas att mappa kommer i Augusti iaf.
Och att Marcus med fru kommer i sommar.
Skulle även vara hur kul som helst om Stefan å Annelie å sööötnosen till son, Eddie,kom hit, och bada , sola , fiska, gå på zooo och tivoli med barnen.
Ja alla som vill får komma och jag skulle tycka att det var skiiiit kul.

Nej nu måste jag fika , magen skriker.

Fru Walterstad.

Inga kommentarer: